7/9/11

ελευθερη πτωση

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ <3



Πολλοι λενε οτι τους φιλους τους διαλεγεις, ενω την οικογενεια οχι.
Για μενα δεν ειναι ετσι !
Εμενα και η οικογενεια μου με διαλεξε.
Αυτοι εδω ειναι το σπιτι μου.
Ειναι λιγο απροσαρμοστα αλλα στο τελος εχει φτιαχτει για ολους ενα φιναλε.
τι; Εμεις δεν θα 'χουμε? ΕΧΟΥΜΕ !
Οικογενεια μπορει να γινει οποιος να 'ναι.
Αυτα που λενε δεσμοι αιματος και μπλα μπλα δεν χρειαζονται.
Μεγαλη ιστορια, καμια φορα θα την πουμε αλλα οχι τωρα ..
Και οταν εχεις προβλημα, αναγκη να μιλησεις σε αυτους τρεχω.
Οταν χωρισω παλι σε αυτους τρεχω.
Οταν θελω συμβουλες αν και μπορει να 'ναι μαλακιες παλι σε αυτους τρεχω.
Μονο αυτοι ξερουν και τις δυο πλευρες μου!
Μονο αυτοι ξερους πως πραγματικα ειμαι μεσα μου!
Μονο αυτοι ξερουν τι νιωθω οταν βλεπω καποιον!

Μονο αυτοι ξερουν να συνενοηθουν με τα ματια!
Μονο αυτοι ξερουν οταν μιλαω τι εννοω!







Το δευτερο συμπερασμα που βγαινει απο ολη την ιστορια ειναι οτι οσα
γνωριζα ως δεδομενα και στανταρ γρεμιζονται!
Μοιαζει με ελευθερη πτωση αυτη η φαση.
Λες και πεφτεις απ 15.000 ποδια υψος χωρις να
 εισαι σιγουρος οτι εχεις αλεξυπτοτο.
Πεφτεις, πεφτεις και δεν σε σταματαει τιποτα.
Βλεπεις το εδαφος να ερχεται κατα πανω σου με τα χιλια .
Ξερεις οτι θα καρφωθεις και θα τελειωσεις εκει  ή θα φτασεις σωος και χαρουμενος που πατας
και παλι στα δυο σου ποδια:)
Ισως αυτο γινεται για να μαθεις να εκτιμας οσα εχεις ..
Ζεις με αυτα ειτε τα γουσταρεις ειτε οχι ..
Ετσι θα ζησεις την υπολοιπη ζωη σου μεχρι να ερθει η επομενη
φαση που ολα θα γκρεμιστουν και παλι σαν χαρτινα ονειρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου