6/10/11

ακόμαα.

καλοκαίρι θυμάμαι..
πουθενά αλλού και να 'θελα..
ο φτερωτός κύριος  με τραβάει  στα πατώματα ή σε σένα..
ο γύρω κόσμος μου δείχνει αγάπη αλλά δεν μπορώ να την πάρω..
ναι! αυτή είναι η αλήθεια..
αληθινός πόνος.. δεν κρύβεται και ούτε fake είναι..

ακόμα θέλουν να 'μαι μαζί σου..
ακόμα θέλουν να σ' αφήσω..
ακόμα θέλουν να νιώσουν όπως εγώ..

χρόνο που ξόδεψες για μένα..
ξόδεψα το δικό μου για να είμαι "ελεύθερη"..
σε μια πτήση προς το άγνωστο..
σε είδα όταν με είδες.. 

αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να λέω ψέματα..
όταν θα με έχεις δει να κλαίω..
όταν θα με έχεις δει να ντρέπομαι..
όταν θα με έχεις δει ψήλα..
όταν θα με δείτε να πεθαίνω..
λέω είμαι καλά, πολύ καλά..
από που είμαστε.. δεν ξέρεις..
εσύ θα ξέρεις που πηγαίνω..
είμαι εδω.. εσύ που είσαι;
δεν ύπαρχει τίποτα που δεν μπορείς να κάνεις..

είμαστε εδώ με ένα πράγμα στο μυαλό μας..
θα φύγουμε με κάτι ο καθένας..
μπορεί ο καθένας παρέα με την μοναξιά..
μπορεί και ο ένας μονάχα..

κανένα ψέμα δεν θα έχετε να σας βεβαιώσει..
κανένα ψέμα για να σας δώσει δίκιο..
απλά γιατί όλα αυτά είναι αληθινά..


ΑΚΟΜΑ . . .
καποιον σαν και σενα <3




-λέω είμαι καλά, πολύ καλά.. έτσι φωνάζω να θολώσω τα νερά..        
-λέω είμαι καλά , πολύ καλά.. έτσι φωνάζω για να θολώσω τα νερά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου