18/9/11

συνομιλιες καρδιας



  • Πριν από 38 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • τι εγινε?

  • Πριν από 38 λεπτά
    Olia Sinth
    • σταματηστε να ασχολειστε μαζι της τοτε

  • Πριν από 37 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • θα μου πεις?

  • Πριν από 37 λεπτά
    Olia Sinth
    • ε τι να σου λεω?!
    • συνεχεια τα ιδια και τα ιδια?!
    • κατανταει σπαστικο
    • :/

  • Πριν από 36 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • μπορεις να προσπαθεις να μην ασχολησε μαζι του....
    • να κοβεις σιγα σιγα...
    • και μην κανεις το λαθος να του μιλας φιλικα...
    • διοτι ξερει πως δεν το βλεπεις φιλικα
    • και θα σου πεταει μπιχτες για να ψαρωνεις...
    • απλα σιγουρεψου πρωτα οτι οντως τον βλεπεις φιλικα!

  • Πριν από 34 λεπτά
    Olia Sinth
    • ναι . δεν μιλαμε αλλα δεν μπορω και να κοψω!

  • Πριν από 34 λεπτά
    Olia Sinth
    • και δεν τον βλεπω φιλικα!

  • Πριν από 33 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • το ξερω αυτο!
    • :/
    • απλα προσπαθησε!

  • Πριν από 32 λεπτά
    Olia Sinth
    • μμ καλα κρασια!

  • Πριν από 32 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • ναι καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο...
    • καταλαβαινω οτι δεν ξεχνας κατι απο τι μια στηγμη στην αλλη...
    • αλλα πρεπει να ξυπνησεις μια μερα πιο αισιοδοξη...
    • πιο σιγουρη για σενα...
    • και να πεις ναι ρε πουστη μου...
    • δεν θα με βαλει αυτος κατω!
    • ειμαι πιο δυνατη απο αυτον!
    • αμα δεν με θελει 10
    • δεν τον θελω 100

  • Πριν από 30 λεπτά
    Olia Sinth
    • μμ
    • :/ δυσκολο!

  • Πριν από 30 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • να το λαθος σου...
    • ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΛΕΣ!
    • πρεπει να το πιστεψεις....

  • Πριν από 29 λεπτά
    Olia Sinth
    • οκ καλα
    • ευκολα θα ξεχασω τον ****!

  • Πριν από 29 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • αλλα εσυ μαλλον θες να καθεσαι εκει και μολις σου πει εεελε μπουμπι...
    • να πας να φερεις την εφημεριδα!
    • ξερω πως ειναι...
    • και μου τη λετε για υατο με τοναντρεα...
    • και ξερω οτι οι και να σου πουμε δενθα σταματησεις...
    • αλλα καπου εκει μεσα στο μυαλο ολα αυτα καταγραφονται!
    • εχεις τη δυναμη....
    • εχεις στιρηγμαΤΑ
    • εχεις οτι θες για να κανεις οτιδηποτε...
    • απλα εχεις μεινει εκει...

  • Πριν από 26 λεπτά
    Olia Sinth
    • τι στηριγματα εχω?! που εχω γινει πιο ασχημη και απ τον κουασιμοδο!!

  • Πριν από 26 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • σαν το κοριτσακι με τα σπιρτα που κοιταει τις βιτρινες με τις σοκολατες ξερωντας οτι ποτε δεν θα βαει!

  • Πριν από 26 λεπτά
    Olia Sinth
    • εχω γεμησει σπυρακια
    • επειδη στεναχωριεμαι
    • και δεν θελω και κανενα αλλο-.- ολοι οι γκαβοι πεφτουν πανω μου!

  • Πριν από 25 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • ολοια εχεις μουλαρωσει...
    • αυτο ειναι ολο!
    • -.-'
    • εχεις βαλει παροπιδες

  • Πριν από 25 λεπτά
    Olia Sinth
    • ναι φοραω και παροπιδες!
    • οκ:3 λεμε τα ιδια!

  • Πριν από 25 λεπτά
    έλενα καραγιάννη
    • χδδδδδδδ
    • :ΔΔΔΔΔΔΔ



      Ειναι μερικες συνομιλιες που δεν θες να της κανεις πια. Συνομιλιες που σου βγαζουν αλλο εαυτο! Ειναι αυτες που προσπαθουν να σε βοηθησουν, να σου δειξουν τον τροπο. Προσπαθουν να σε βοηθησουν αλλα καταληγουν στο ιδιο θεμα. Ισως καποια στιγμη αυτο βγει καπου. Ισως καπου καποτε κατασταλλαξω σε καποια γνωμη! Μακαρι να μην ειναι αργα τοτε.Θα βρω τον μπουσουλα, ξερετε αυτον που εχω χασει και ας ελπισω οτι θα με βοηθησει ο Νορρις γιατι ειμαι σιγουρη οτι μονο αυτος ξερει που ειναι!
       
      ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ!!!


      ευχαριστω;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου