29/8/11

ελπιδα

GREETINGS FROM THE MOST BEAUTIFUL COUNTRY''
Θεσσαλονικη:')
Ολα ειναι ομορφα εδω.
Ρουχα. Ανθρωποι. Αλλες νοοτροπιες.
Εμεις κατω ειμαστε πιο χυμα, εδω ειναι chicc:3
και το πιο τραγικο δεν εχει ασχημα αγορια:'( ειναι δυνταοοον?:Ο
Αφηστε τα κοριτσια.. στο Ηρακλειο ψαχνεις να βρεις μια αδυνατη ενω εδω ψαχνεις να βρεις μια χοντρη!!!


-----------------------------------------------------------------------------

Φτανουν οι 10μερες.θελω να γυρισω πια!
Μου λειπουν οι φιλοι μουυυυ<3 θελω να δω τις γαμωφατσες τους.
χμ περισσοτερο μου λειπεις εσυ<3!
δεν θελω να χασω και την τελευταια μου ελπιδα.χεστικα αν ειναι τυφλη-.-
Μου εχεις κανει μαγιαααααααα-.-
Εχω χασει πολλους αλλα εσενα δεν αντεχεται φιλε και δεν μιλαμε κιολας!
πφφφφφφφφ
Εχασα πολλους γκομενους για σενα να το θεσω ετσι αλλα τι λεει? θα χασω και αυτους τωρα?
Και αν ειναι λαθος και τελικα δεν γυρισεις, (το πιο πιθανο)? και αν ξαναπαθω οτι επαθα?,
πολλα ερωτηματα βγαινουν στην επιφανεια.

Βαδίζω τυφλά με λέξεις κεριά
Αφήνω να ακουστεί η ομορφιά στη σιωπή
Φροντίζω να πέφτει αργά

Μου λείπεις γιατί

Σε θέλω γιατί
Με κάνεις να τρέμω από φόβο μη σε χάσω πριν σε ξεπεράσω

Μα είσαι δικιά μου και πάντα θα είσαι

Κι ας είσαι κοντά μου και ας μην είσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου